دانشجویان علوم دامی دانشگاه شهید باهنر کرمان

جایی برای مطالب علمی، بیان نظرات و...

دانشجویان علوم دامی دانشگاه شهید باهنر کرمان

جایی برای مطالب علمی، بیان نظرات و...

برای دسترسی آسان و رایگان به مقالات علمی در حوزه های مختلف علمی و همچنین دانلود رایگان فایل کتاب های علمی به زبان اصلی می توانید به پایگاه زیر مراجعه کنید. جدیدترین و به روز ترین منابع در این پایگاه قابل دسترسی هستند. برای ورود به این پایگاه روی لینک زیر کلیک کنید:


Library Genesis

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۱۰
  • ۵۰۶ نمایش
  • سعید سهرابی

نظرات (۲)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز:

دوست عزیز من دانشجوی علوم  دامی تهران هستم و برای  تر م  آتی مجبور به گرفتن مهمانی در دانشگاه با هنر در رشته ی علوم  دامی  می باشم خواهش میکنم زمانی که پیام مرا خواندید به خاطر آنکه شماره ی شما را ندارم با من تماس بگیرید من خود با شما تماس خواهم گرفت چند سوال از شما داشتم.یک دنیا سپاس... 

  • اااانارکی
  • با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز:

    دوست عزیز من دانشجوی علوم  دامی تهران هستم و برای  تر م  آتی مجبور به گرفتن مهمانی در دانشگاه با هنر در رشته ی علوم  دامی  می باشم خواهش میکنم زمانی که پیام مرا خواندید به خاطر آنکه شماره ی شما را ندارم با من تماس بگیرید من خود با شما تماس خواهم گرفت چند سوال از شما داشتم.یک دنیا سپاس

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی